Gmina Miasta Braniewa realizuje projekt pn.: Cyfrowa administracja – nowe e-usługi dla mieszkańców Braniewa dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Oś Priorytetowa 3- Cyfrowy Region
Działanie 3.1 - Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych
W dniu 23 grudnia 2020r została podpisała umowę na dofinansowanie z Województwem Warmińsko-Mazurskim.
Wartość projektu: 2 343 465,00 zł
Koszty kwalifikowane: 2 329 296,08 zł
Dofinansowanie (85% kosztów kwalifikowanych): 1 979 901.67zł
Cele projektu:
Celem ogólnym projektu jest usprawnienie realizacji spraw o charakterze publicznym poprzez cyfryzację procesów administracyjnych na terenie działalności gminy.
W projekcie zaplanowano:
- wdrożenie 22 e-usług charakteryzujących się wysokim walorem powtarzalności i wysokim poziomem
- uruchomienie 6 systemów teleinformatycznych:
- Centralna platforma e-usług mieszkańca;
- Zmodernizowany system dziedzinowy;
- Elektroniczny system obiegu dokumentów;
- System informacji przestrzennej;
- System obsługi rady;
- System zarządzania umowami.
Uruchomione systemy będą wspomagały realizację zadań publicznych przez Gminę Miasta Braniewa i wpływać będą pozytywnie na poszerzenie dostępu klientów do informacji i zasobów urzędu.