Środa, 4-12-2024

Pomoc dla rolników poszkodowanych podczas powodzi

Szanowni Państwo,

W obliczu dramatycznych skutków powodzi, które dotknęły wielu rolników w województwie dolnośląskim i opolskim, Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza w Olsztynie zwraca się z gorącą prośbą o rozważenie możliwości przekazania darowizny na rzecz wsparcia poszkodowanych.

Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza współfinansuje transport z budżetu Izby, jednak jest to kropla           w morzu potrzeb, gdyż dostarczone pasze i słoma zabezpieczają bieżące potrzeby rolników.

Pamiętajmy, że pomoc musi być długofalowa!

Każda wpłata, nawet najmniejsza, będzie wyrazem solidarności i wsparcia dla tych, którzy w wyniku kataklizmu stracili część swojego dorobku.

Wpłat można dokonywać na konto Warmińsko-Mazurskiej Izby Rolniczej: 88 2030 0045 1110 0000 0045 1220 z dopiskiem „darowizna na pomoc rolnikom poszkodowanym w wyniku powodzi 2024”.

Zebrane środki zostaną przeznaczone na częściowe sfinansowanie transportu płodów rolnych, a w miarę potrzeb na zakup materiału siewnego i innych niezbędnych środków do odbudowy gospodarstw.

Serdecznie dziękujemy za Państwa wsparcie, otwartość serca i zaangażowanie w pomoc rolnikom.

Razem możemy przywrócić nadzieję tym, którzy najbardziej jej teraz potrzebują.

#RolnicyRazem #RolnicyRolnikom #PomagamyRolnikom #Pomoc

Osoby zainteresowane udzieleniem pomocy rzeczowej  lub wsparciem finansowym  na terenie powiatu braniewskiego mogą kontaktować się  z Panem Jerzym Salitrą – Członkiem Zarządu Warmińsko-Mazurskiej Izby Rolniczej w Olsztynie  pod nr  tel. 602 197 624 ,

lub bezpośrednio z Biurem Warmińsko-Mazurska Izby Rolniczej w Olsztynie  tel. 89 5340567, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

460621639_923963923096790_6502934948588678208_n.jpg

461191283_931157489044100_3781070813756765090_n.jpg

Informacja o V sesji Rady Miejskiej w Braniewie-2 października 2024 r.

INFORMACJA o V Sesji Rady Miejskiej w Braniewie
Informuję, że V sesja Rady Miejskiej w Braniewie, odbędzie się w dniu 2 października 2024 r. o
godz.10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Braniewa, ul. Kościuszki 111, z następującym
porządkiem obrad :
1. Otwarcie obrad.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Zatwierdzenie porządku obrad.
4. Zatwierdzenie protokołu z IV sesji Rady Miejskiej w Braniewie z dnia 22 sierpnia 2024 r.
5. Sprawozdanie Burmistrza Miasta Braniewa z działalności między sesjami.
6. Podjęcie uchwały w sprawie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
przestrzennego miasta Braniewa.
7. Przerwa.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr LI/479/23 Rady Miejskiej w Braniewie z
dnia 20 grudnia 2023 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Braniewa na
lata 2024-2037.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta na 2024 rok.
10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na
terenie miasta Braniewa oraz zwolnienia podatku od nieruchomości.
11. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektor Szkoły
Podstawowej Sportowej nr 6 im. Jana Pawła II z Oddziałami Przedszkolnymi w
Braniewie.
12. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia ponaglenia z dnia 30 sierpnia 2024 r. na
niezałatwienie sprawy w terminie.
13. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Odznaki Honorowej Miasta Braniewa.
14. Interpelacje i zapytania.
15. Sprawy różne.
16. Zakończenie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Braniewie
Dariusz Frąckiewicz

 

 braniewo_logo.jpg